Ik wil wel mediteren, maar ik weet niet hoe?

Ik heb het geprobeerd, het is heel irritant !

Door stil te gaan zitten en al mijn gedachten te laten “zijn”, daar word ik  juist héél erg gestrest van, terwijl het  me rust zou moeten geven?

Moet ik ook nog in zo’n ongemakkelijke houding gaan zitten!

Herken jij je hier in?

Lees dan verder.

Of herken jij je hier in?

Mediteren lukt me wel, ik wil graag naar een next level?

Ik wil er meer voordeel uit halen dan ik nu doe.

Ik vind het prettig om het op een vast tijdstip te doen, samen in een groep en ervaringen te delen.

Ook wanneer jij je bewustzijn wilt verhogen, meer inzichten wilt krijgen in jouw eigen leven en het leven om je heen.

Antwoorden op al jouw waarom vragen.

100% concentratie, waardoor je beter leert.

Dat is het resultaat van meditatie met aandacht.

Mijn ervaring 13 jaar geleden toen ik voor het eerst hoorde over meditatie was ook zo frustrerend. Ik kon niet begrijpen dat mensen het leuk vonden, laat staan dat het me wat opleverde. Toch bleef ik nieuwsgierig, want telkens las ik weer ergens dat het zo goed voor je is. Ik zag ook mensen die daar heel serieus mee bezig waren en daar ook echt resultaat van hadden. Ze straalden rust en vertrouwen uit. Iets dat ik ook graag wilde. Ergens geloofde ik dat het voor mij ook zou gaan werken en door mijn motivatie ging ik door want ik wilde dat het voor mij ook ging werken en resultaat gaf!

MEDITEREN HEEFT EEN VERRASSENDE UITWERKING OP JE LEVEN

Het zorgt voor een betere concentratie, minder stress, meer energie, je ervaart meer gevoel, kunt beter omgaan met emoties, je ervaart meer compassie, hebt minder last van piekeren, voelt je meer verbonden met anderen en krijgt meer positieve gevoelens.

De werking van meditatie is door wetenschappers aangetoond. Het vergroot de gebieden in je hersenen die zorgen voor zelfbewustzijn, compassie en introspectie en verkleint de gebieden die zorgen voor gevoelens van angst en stress.

BUITEN ALLE VOORDELEN GAF HET MIJ NOG MEER

Door meditatie elke dag te beoefenen en een sessie Voice Dialogue te doen, kreeg ik eindelijk rust in mijn hoofd. Ik had minder gedachten en leerde zelfs mijn gedachten stop te zetten.

Wat me vroeger ook niet lukte, ik kon me bijna niet concentreren. Een boek uit lezen was onmogelijk. Telkens wanneer ik met iets bezig was, waren mijn gedachten al weer ergens anders.

Stoot jij je wel eens? Of gebeurd er iets wat je niet zag aankomen? De kans is groot dat je gedachten ergens anders waren, waardoor je het niet van te voren zag aankomen. Je nam het niet bewust waar.

En ja dat kan! Ik heb wel eens mensen horen zeggen, “dat kan helemaal niet” Mijn antwoord daarop is dan, oke dan heb je nog niet genoeg geoefend om het te kunnen, want als ik het kan, kun jij het ook! Mensen hoeven van mij niets aan te nemen, ik wil niemand overtuigen. Ooit dacht men dat de aarde plat was, tot ze erachter kwamen dat hij rond is. Zo zie ik dit ook.

Toen het me eenmaal goed lukte mijn gedachten stop te zetten, begon ik met automatisch schrift en zefhypnose. Klinkt heel spannend, is het niet. Hypnose betekend alleen dat je je hersenfrequentie verlaagd. Net als dat je gaat slapen. Alleen val je net niet in slaap. Wat er dan gebeurd is dat er een andere “stem” te voorschijn komt. Alsof iemand je in je oor fluistert. Die antwoord geeft op je vragen.

Hoe weet je nou dat het niet je eigen gedachten zijn? Dat kun je dus leren. En daarvoor is deze training. Ik leer je alle technieken hoe ook jij dit kunt en er alle voordelen van krijgt.

Mediteren met resultaat

  • Door te mediteren krijg je rust in je hoofd

  • Neuroscience toont het positieve effect op je hersenen

  • Je maakt nieuwe verbindingen aan tussen je linker- en rechter hersenhelft

Hoe je eindelijk eens echt leert mediteren en daar super veel resultaat mee krijgt

MEDITEREN MET RESULTAAT

Hoe je mediteert, er is veel verwarring over

Hoe je mediteert zonder dat het frustrerend is

Hoe je dit makkelijk toepast in je leven

Meten is weten

MEDITEREN MET RESULTAAT

Mediteren geeft rust. Dat klinkt goed zul je denken.

Wanneer weet je nou of je lichaam er ook de rust van ervaart?

Wanneer heb je eigenlijk stress?

Om dat inzichtelijk te maken meten dat met apparatuur van het Heartmath Instituut.

Met een HRV (Hart Ritme Variabiliteit) meter kun je meten of je weinig  tot meer stress hebt of helemaal niet. Want dat is wat we zoveel mogelijk willen.

Door jou stress niveau te meten en je oefeningen te laten doen, krijg jij meteen inzichtelijk wat helpt om je stress te verminderen en ook of dat de meditatie een effect op je heeft.

Dit helpt je direct de juiste technieken in te zetten.

Wist je dat groen zien je al rustiger maakt ? aan de kleur groen denken ook al werkt ? je hartslag hierdoor meteen omlaag gaat ?

Agenda 2019 – 2020

TrainingDocentLocatie
Maandag  
18:30 tot 20:00 uurLianne hermersErf de Schutkooi, Vortum-Mullem
20:30 tot 22:00 uurLianne HermersErf de Schutkooi, Vortum-Mullem
Woensdag   
18:30 tot 20:00 uurLianne HermersErf de Schutkooi, Vortum-Mullem
20:30 tot 22:00 uurLianne HermersErf de Schutkooi, Vortum-Mullem

Antwoord op de meest gestelde vragen

Tarieven 2019-2020Wanneer 1 x per week2 x per week
Meditatie met Resultaat voor beginnersmaandag avond 18:30 – 20:00 uur
maandag avond 20:30 – 22:00 uur
€ 38,- per maand€ 58,- per maand
Meditatie met Resultaat voor gevorderdenwoensdag avond 18:30 – 20:00 uur
woensdag avond 20:30 – 22:00 uur 
€ 38,- per maand  € 58,- per maand
Meditatie met Resultaat 3 x proeflessenOp afspraak€ 25,-
Meditatie met Resultaat losse lesOp afspraak€ 10,- 
Meditatie met Resultaat 1 x proeflesOp afspraakGratis
Voice Dialogue 1,5 tot 2 uurOp afspraak€ 85,-

Wil je op de hoogte blijven?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.
%d bloggers liken dit: